CMS pentru Firme de Contabilitate

Use Cases

Salveaza automat atasamentele din Gmail in foldere structurate pe nevoile tale.

Use Case Image
Use Case Image

CMS pentru Firme de Contabilitate

Firma de contabilitate reprezinta in esenta externalizarea departamentului de contabilitate. Aceste firme lucreaza cu datele mai multor clienti si exista numeroase situatii in care, in apropierea datei de 25 ale fiecarei luni, acestea sunt compelsite de volumul de munca, in principal ca urmare a faptului ca clientii nu trimit documentele la timp. Folosirea ADE reprezinta o solutie pentru firmele de contabilitate si genereaza o serie de beneficii cum ar fi:
  • Prelucrarea unui numar mare de documente contabile intr-un interval scurt de timp
  • Reducerea nevoii de personal
Chiar daca doar documentele de tip text PDF poti fi procesate in mod automat, in general acestea reprezinta mai mult de jumatate din volumul de documente contabile de la furnizori ceea ce inseamna ca putem automatiza introducerea datelor pentru toate aceste documente. Un set up ideal pentru a face uz de aceste beneficii este:
  • Creati un folder in Google Drive pentru fiecare client in parte si partajati-l cu clientul pentru ca acesta sa poata incarca documentele in acel folder
  • Daca nu doriti ca clientul sa aiba acces la acest folder (pentru ca ar putea sterge documente de exemplu), creati un formular care sa permita incarcarea de documente sau creati o adresa de email pentru fiecare client (ex: CUI@gmail.com) si autoforwardati mailurile catre casuta dvs de gmail. In acest fel, clientul va avea acces la toate mailurile trimise dar nu si la documentele salvate in Google Drive
  • Folositi DSA pentru salvarea atasamentelor in mod automat in folderul clientului pe fiecare luna in parte
  • Selectati documentele pe care doriti sa le procesati in mod automat si apasati butonul pentru procesarea automata a acestora (in functie de volumul de documente trimise si de incarcarea platformei la momentul respectiv, datele vor fi returnate intr-un interval de cateva minute pana la maxim o ora) – raspunsul va veni catre dvs pe mail sub forma unui fisier in format csv sau json
  • Procesati fisierele primite pentru a le incarca in aplicatia de contabilitate pe care o folositi in cazul platformelor cele mai populare (ex: Saga, WinMentor, SmartBill, Oblio etc), ele vor veni intr-un format dinainte setat care nu necesita prelucrari suplimentare in majoritatea situatiilor

Use your time smart

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam.”