DSA pentru Companii

Use Cases

Salveaza automat atasamentele din Gmail in foldere structurate pe nevoile tale.

Use Case Image
Use Case Image

DSA pentru Companii

Acest instrument este foarte util companiilor si persoanelor care doresc sa mentina documente in mod organizat, in special atunci cand volumul de documente este mare. Realitatea din teren ne spune ca nu toate documentele ne parvin in format electronic si, chiar daca s-ar intampla acest lucru, nu toate ne parvin intr-un format standardizat si usor de automatizat. Chiar si asa, automatizarea procesului pentru un anumit volum (20%,30%, 50% etc) reprezinta un beneficiu de care este bine sa profitam deoarece in mare masura aceste activitati sunt de natura administrativa, si prin urmare generatoare de costuri, in special costul cu timpul de munca alocat de angajati pentru realizarea acestor operatiuni. Pentru a beneficia de automatizarea oferita de DSA, trebuie sa procedati astfel:
  • Identificati mailurile de interes, in special acele mailuri generate in mod automat de aplicatii de business deoarece acestea au intotdeauna acelasi format
  • Creati o regula de salvare pentru acel mail – odata ce un mail va indeplini regula respectiva va fi etichetat corespunzator
  • Salvati regula si urmariti cum atasamentele din mailurile viitoare sunt salvate in mod automat in folderele desemnate, conform regulilor stabilite
  • In cazul in care doriti sa salvati atasamentele din mailuri anterioare momentului in care ati creat regula, tot ceea ce trebuie sa faceti este sa creati un filtru si sa aplicati eticheta respectiva pe mailurile ale caror atasamente le doriti salvate

Use your time smart

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam.”