Activitatea de resurse umane este o activitate complexa si care face uz de multe documente, de la contracte de munca si fisa postului pana la adeverinte si solicitari de concediu.
Acest aspect este cu atat mai consumator de tip, cu cat compania este mai mare, si in special in cazul in care trebuie ca in anumite momente sa generam un numar mare de documente intr-un timp scurt cum ar fi:
Angajarea unui numar semnificativ de persoane pentru care trebuie intocmite documentele specifice
Intocmirea de acte aditionale cu ocazia cresterii salariului minim pe economie
Primirea unui numar mare de solicitari pe linie de resurse umane
Foloseste DEA pentru a genera rapid documentele necesare astfel:
Creati un document Microsoft Excel sau Google Sheet cu toate detaliile persoanelor pentru care aveti nevoie sa generati documentul in cauza
Creati un sablon al documentului si folositi “merge taguri” (sau smart fields) acolo unde trebuie introduse datele persoanelor
Optional, salvati datele de identificare a persoanelor ca un Data Set pentru a-l folosi si la generarea altor documente (ex: adeverinte etc)
Deschideti sablonul, accesati DEA si efectuati setarile necesare
Odata completat acest flux, documentele vor fi generate automat.
Use your time smart
“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam.”